International kommunikation for iværksættere

Beskrivelse:

International kommunikation for iværksættere

Lær at aflæse kulturelle koder, så du får lettere ved at opbygge stærke relationer til udenlandske samarbejdspartnere.

Når du som iværksætter skal opbygge leverandør- og distributionsnetværk i udlandet er det vigtigt, at du sætter dig ind i de kulturelt-betingede regler og normer der gør sig gældende i relationen til den udenlandske part. Det er især vigtigt, hvis du ønsker at opbygge en god og varig relation, hvor du planlægger at bruge samme leverandør/distributør i en længere årrække. Hvilke kulturelle koder skal du kende for at undgå misforståelser, som gør det sværere at nå i mål, giver skår i relationen og samarbejdet? Hvad skal du have fokus på, når du indgår aftaler med en samarbejdspartner og hvordan forhandler du den gode aftale? Efter denne workshop, er du blevet klogere på disse spørgsmål.

 

Workshoppen kommer rundt om:

  • Kulturforståelse og værktøjer til aflæsning af kulturelle koder
  • Indledende kommunikation i en tværkulturel kontekst
  • Forhandlingsteknik i en international kontekst
  • Værd at vide om opbygning af produktionsnetværk i udlandet

Målgruppe:

Iværksættere som vil producere i udlandet eller sælge til markeder udenfor Danmark

 

Du møder

Lina Petrova

Lina Petrova har erfaring med at opbygge leverandør- og distributionsnetværk i Kina og Bulgarien. Hun underviser i faget Global Kommunikation på Akademiuddannelserne på Niels Brock og underviser i forhandlingsteknik på Copenhagen Business Academy. Derudover underviser hun Røde Kors delegater inden udsendelse til Uganda og Etiopien.

 
Antal hold fundet: 0
Københavns Erhvervshus | Nyropsgade 1, 1. sal | 1602 København V. | Tlf: 33 66 33 33 | erhverv@kk.dk
© Plan2learn 3.8.21