Fra dansk iværksætter til globalt brand

Beskrivelse:

Branding drejer sig om at få andre til at elske din virksomhed. Men hvad er branding og hvordan skruer du et godt brand sammen, som flytter din virksomhed til at være en blandt mange til at være den der udskiller sig som den foretrukne? På denne workshop giver vi dig operationelle input til, hvordan du opbygger et stærkt brand, en rejse hvor du skal identificere, kommunikere og vise hvem du / virksomheden er, og hvordan du derefter kan ekspandere dit brand, så du bliver interessant for nye kunder udenfor landets grænser.

Workshoppen bygger blandt andet på ”A Little Book about Branding – How to make people Love Your Start Up”, som blandt andet er skrevet af workshoppens oplægsholder Mette Sandgaard.


Efter workshoppen har du viden om brands og det at skabe et brand. Du har derudover fået inspiration til hvordan. Samtidig har du fået en række værktøjer om emnet – herunder en teoretisk model til at arbejde med (pixibog om emnet).


Workshoppen kommer rundt om:

  • Hvad er branding
  • Hvorfor branding
  • Hvordan bygger man et stærkt brand
  • Brand identitet (DNA)
  • Brand promise – say who you are
  • Brand loyalty – show who you are
  • Brand dominance – grow who you are


Målgruppe:

Workshoppen er for dig, som ønsker at sælge på tværs af landegrænser og på sigt blive et globalt brand.


 
Antal hold fundet: 0
Københavns Erhvervshus | Nyropsgade 1, 1. sal | 1602 København V. | Tlf: 33 66 33 33 | erhverv@kk.dk
© Plan2learn 3.8.18